Cats’ LadyVet – Doctorița Pisicilor – Centrul de Excelență în Medicină Felină vă pune la dispoziție un serviciu dedicat solicitărilor de tip a doua opinie. Cat-Case Second Opinion include cazurile direcționate în mod specific spre expertizare de către un alt medic veterinar, precum și pe acelea în care proprietarii sau părinții umani ai pisicilor solicită în nume personal o a doua opinie. În mod curent, unul dintre motivele pentru care ni se solicită expertiza în mod frecvent este oferirea unei alte opinii. Atât în calitate de medici profesioniști, cât și mai ales, de părinți umani de pisicoase, vă admirăm dorința de a lua în considerare toate opțiunile viabile pentru confortul și starea de bine a pisicoasei dvs. În multe cazuri, clienții care ne-au solicitat o a doua opinie, ulterior, au decis să rămână fideli serviciilor noastre, preferând abordarea noastră holistică, integrativă și lipsită de stres în îngrijirea sănătății pisicilor lor.
Întocmai cum nicio pisică nu seamănă cu o alta, fiecare medic veterinar are standarde, percepții și cunoștințe diferite pe baza cărora apreciază și decide condiția clinică a pisicii și, consecutiv, emite recomandările de tratament.
Dr. Rocsana Timotin este medic veterinar specializat în domeniul medicinei feline, cu studii de aprofundare și cursuri de specializare efectuate la nivel internațional în cadrul societăților – internațională (ISFM) și americană (AAFP) – cu interes exclusiv în medicina și bunăstarea pisicilor și menținându-se un membru activ al acestora. Din toamna anului 2021 este înregistrată și susține cursurile de înaltă expertizare în medicină felină din cadrul Improve International - International School of Veterinary Postgraduate Studies (ISVPS), astfel având acces la cele mai actuale cunoștințe și proceduri clinice și chirurgicale ce vizează pacientul felin.
Când este cazul să solicitați o a doua opinie?
Dacă la un moment dat, nu sunteți siguri sau împăcați cu un diagnostic sau o eventuală metodă de tratament sau pisica dvs. primește un verdict necruțător care o aduce în fața unei decizii radicale sau finale, atunci este o bună idee să căutați o a doua sau altă opinie. Consultând un alt medic veterinar și, de preferat un specialist, vă demonstrați implicarea și devotamentul pentru bunăstarea pisicii dvs. și dorința și disponibilitatea de a explora toate căile de a-i oferi cele mai eficiente tratamente.
Rețineți! Nu există întotdeauna o „cea mai bună” abordare exactă și precisă. Veți putea constata că există mai mult de o singură modalitate de a trata starea de suferință a pisicii dvs. Obținând opinii de la mai mulți medici veterinari specialiști, vă veți înarma cu informațiile necesare pentru a lua o decizie cu care să vă simțiți împăcați.
Cum se procedează pentru accesarea serviciului Cat-Case Second Opinion?
Cazurile pacienților felini cu solicitarea de expertizare în sistem de „a doua opinie”, pot fi aduse în atenția medicului nostru specialist, fie de către medicul veterinar curant al pisicii, fie, în nume propriu, de către părintele pisicii. Indiferent de situație, atât solicitarea serviciului, cât și transmiterea istoricului, datelor clinice și paraclinice (buletine ale investigațiilor) complete ale pacientului supus expertizării se vor realiza prin intermediul e-mail-ului centrului pentru a putea revizui toate detaliile.
Acest tip de serviciu este disponibil atât în sistem fizic (prezentarea pacientului în cadrul centrului), cât și în sistem la distanță (online) în scris sau tip videocall , dacă medicul specialist consideră drept posibilă și eficientă abordarea cazului astfel.
În situația în care cazul este direcționat de un alt medic veterinar, vom comunica cu acesta în ceea ce privește examinarea, rezultatele testelor, diagnosticul și planul de management și tratament al pisicii dvs. De asemenea, toate datele și înregistrările clinice ale pacientului expertizat le vom trimite prin email către clinica medicului veterinar curant, astfel încât să le puteți consulta oricând și să puteți continua protocolul pe care vi l-am recomandat.
În situația în care cazul este supus expertizării la solicitarea directă a proprietarului/părintelui pisicii, comunicarea privind examinarea, rezultatele testelor, diagnosticul și planul de management și tratament al pisicii dvs. se va realiza verbal în cadrul vizitei medicale și în scris, prin email-ul dvs., astfel încât toate datele și înregistrările clinice ale pacientului expertizat să le puteți consulta oricând și să puteți continua protocolul pe care vi l-am recomandat.
Pe tot parcursul perioadei de monitorizarea și tratare a pacientului, medicul veterinar curant sau părintele pisicii poate solicita consilierea și reexpertizarea cazului, în baza unei cereri în scris pe e-mail-ul centrului.